Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Γειά σας παιδιά!
Σήμερα έχω βάρδια ειδήσεων στο ραδιόφωνο, και λόγω ειδικής επικαιρότητας προβλέπεται να βγάζουμε δελτία ειδήσεων μέχρι τις 2 το πρωί!
Εν τω μεταξύ, η τοξική επικαιρότητα έχει επηρρεάσει ακόμη και τη δική μου, νοσηρά αισιόδοξη φύση και ειλικρινά πολύ θα ήθελα ν΄ακούσω ένα ωραίο μπάμ και να γίνουν όλα γής μαδιάμ (όπως τραγουδούσε κάποτε η Αφροδίτη Μάνου) και να δώ όλ' αυτά τα πολύχρωμα, αηδή ανθρωπάκια, να μπαίνουν σε τροχιά, μακριά απο τις ταλαιπωρημένες ζωές μας...
Μέσα σ' ολα, μου τηλεφώνησε πριν απο λίγο η φίλη μου, ο Μπάτμαν και μου ανακοίνωσε το θάνατο αγαπημένης μαμάς ενός πολυαγαπημένου φίλου...
Καλό κουράγιο, καλέ μου φίλε. Τον ξέρω αυτόν τον πόνο και είναι αφόρητος...Και απαρηγόρητος...
Και είναι κι αυτό το άδικο, που ανεβαίνει στο λαιμό και σε πνίγει και το άδικο είναι, οτι φεύγουν απο τη ζωή καλοί άνθρωποι, που ζούν καλές και δημιουργικές ζωές κι έχουν ανθρώπους που τους αγαπούν και τους χρειάζονται και επιμένουν να παραμένουν αυτά τα ενοχλητικά και παρασιτικά πολύχρωμα ανθρωπάκια λές κι έχουν κάνει σύμβαση με τον ύψιστο να ζήσουν αιώνια σ΄αυτή τη γή και να μας ταλαιπωρούν κι εμάς και τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας. Οι ίδιοι πάντα...
Παππού Θεέ, με όλο το σεβασμό, νομίζω οτι κάπου κάνεις λάθος...
Και πρόσεχε την καλή μαμά, που μόλις έφθασε κοντά σου. Ηταν πολύ καλή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου