Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Κατ᾽αρχήν να σας συστηθώ: Με λένε Ναυσικα Γκράτσιου και είμαι δημοσιογράφος. Επίσης είμαι και δικηγόρος. Αλλοστε , καμιά δουλειά δέν είναι ντροπή...! Και στις δύσκολες εποχές που περνάμε κάθε τέχνη που κατέχουμε, μπορεί να μας φανεί πολύτιμη.
Κατα το σοφό τσιτάτο:῾Μάθε τέχνη κι άστηνε κι άν πεινάσεις πιάστηνε῾, που μου έλεγε ο πατέρας μου, όταν μ᾽αγγάρευε να τον βοηθήσω στα γεωπονικά του πειράματα με τα θερμοκήπια η, όταν μου ανέθεταν, εκούσα άκουσα να ψήνω σουβλάκια και μπιφτέκια στα καλοκαιρινά πάρτυ της οικογένειας στη Χαλκιδική!
Η πιό μεγάλη μου αγάπη ήταν, είναι και θα είναι το ραδιόφωνο, το οποίο υπηρετώ εδώ και 25 χρόνια και βάλε! Κάθε μέρα επι 25 χρόνια και βάλε!
Η εκπομπή μου ονομαζόταν πάντα ῾Το νησί της Ναυσικάς῾. Κι ακόμη έτσι ονομάζεται...! Κάθε απόγευμα αποτις 5 μέχρι τις 7, απο Δευτέρα μέχρι Παρασκευή στον FM100.
Καλώς σας βρήκα!
Ναυσικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου